איך Next Scale Stop עובד?

שימוש בננו-טכנולוגיה ובמדיה "ScaleStop" פטנט בלעדי! 
מנגנון פעולה של נקסט במניעת אבנית
 
Atomic sized nucleation sites on the surface of small polymer beads convert dissolved hardness into microscopic crystals. 
 חברת Next , עושה שימוש מרכזי בפיתוח מוצרים מחזית הטכנולוגיה באמצעות מדע הננו-טכנולוגיה. תהליך מעמיק של מחקר ופיתוח, הוליד את מדיית הריכוך הקטליטית, הScaleStop-נקסט, שמטרתה היא מניעה והסרה של אבנית, וזאת בתהליך יסודי ומקיף שמתחלק לשלושה שלבים:
 
1. הבשלב הראשון, פועל ScaleStop-נקסט להסרת הקלציום והמגנזיום מהמים. ScaleStop-נקסט, יש משטח הקטליטי אשר מושך את יוני הקלציום והמגנזיום מתוך המים והופך את היונים האלה לחלקיקים קריסטלים זעירים ובלתי מזיקים, בגודל של כאחד חלקי מיליארד מטר, פי 100,000 קטנים יותר מגדיל שער בודד.
 
2. בשלב השני של תהליך הסינון, פועל ScaleStop-נקסט להסרת האבנית הקיימת בצנרת. חלקיקי הקריסטל הזעירים ניטראליים, ואינם יכולים להיתפס למשטח כלשהו ואולם, כתוצאה משטחם הזעיר ומבנה הננו שלהם, הם נדבקים ליוני הקלציום שבאבנית ואט אט גורמים לפירוק המבנה הרשתי של שכבות האבנית. עם הזמן, יוסרו לחלוטין שכבות האבנית, הן מהצינורות והן ממכשירי החשמל.
 
3. בשלב השלישי והאחרון של תהליך הריכוך, יוצר ScaleStop שכבת הגנה מפני קורוזיה על הצנרת, שעובייה כשלושה עד חמישה מיקרון. שכבת ההגנה נוצרת כתוצאה מריאקציה כימית של משטח הקריסטלים בעל מבנה הננו ביחד עם השטח המטאלי של הצינורות. ניתן להשוות את התגובה המתוארת לזו של שכבת ירוקת שנוצרת על גג נחושת, שם ברגע שנוצרת שכבת מגן, נעצרת יכולת הצמיחה של הירוקת, אך נוצרת הגנה מלאה של משטח הנחושת.
 
ScaleStop-נקסט משמש כיום בהצלחה רבה בשימושים ביתיים ומסחריים. מדיית ScaleStop-נקסט אינה עושה שימוש בכימיקלים ומלחים, אינה דורשת תחזוקה שוטפת ומשמשת למעשה כחלופה ירוקה מוכחת ויעילה בעלת יתרונות וביצועים מקיפים העולים על כלל מתחריה בתחום ריכוך מים.
 
Once the crystals grow to a certain size they are released from the bead. The crystals in solution keep the hardness out of the water so that it can’t form scale or interfere with soap.