אוסמוזה הפוכה

 
GS10 מינרליזטור (קלצית) מייצב טעם
מינרליזטור (קלצית) מייצב טעם GS10 Pentek הוא פילטר ייחודי למערכות אוסמוזה מייצב את חומציות המים ומחזיר את הטעם הטבעי של המיםהמינרליזטור היחיד בשוק תוצרת ארה"ב הבנוי בטכנולוגיה מתקדמת ויעילה באמת.
 
90 ₪
אוסמוזה הפוכה

אוסמוזה הפוכה היא שיטה לטיהור מים, השיטה הומצאה אי שם לפני כ-50 שנה, והיא נחשבת לשיטה שנועדה לנקות את המים ממגוון חומרים בלתי רצויים רבים. השיטה הינה רב שלבית שכוללת מספר פעולות ביניהן:

• סינון מכאני של מוצקים מרחפים  

• סינון באמצעות פחם פעיל

• סינון באמצעות ממברנה

בדרך כלל שיטה זו היא שיטה בזבזנית למדי של טיהור מים. כמו כן, שיטה זו מייצרת מים ללא מינרלים אשר בריאים לגוף האדם, כלומר למים שמתקבלים יש להוסיף מינרלים מגורם חיצוני כמו מינרלזטורים למיניהם.

כפועל יוצא של הטיהור במערכת זו, המערכת יודעת לנטרל גם אבנית, אך כתוצאה מכך המים הם מים חומציים שאינן מתאימים למכונות קפה. החומציות תוקפת את המכלולים הפנימיים של מכונות הקפה וגורמות לנזק. אנו ממליצים על מגוון פילטרים למניעת אבנית מסוג Bestmax למכונות קפה, אשר בנוסף משפרות את טעם הקפה.

יש מגוון רחב מאוד של סוגי מכשירי אוסמוזה, אנו ממליצים על אלו שמיוצרים בארה"ב או קוריאה, ויש להם תו תקן ישראלי כחוק, עמידותם טובה יותר ללחצי מים, ושאר המכלולים בהם איכותיים יותר.

1590 ₪