למה next SCALE STOP?

לוגו נקסט סקייל סטופ
מים הם מקור החיים, המים עוברים תהליכים מחזוריים בטבע ,מחלחלים דרך שכבות הקרקע וסופחים לתוכם , מינרלים וסידן בהתאם לסוג הקרקע ומאגרי מי התהום. במדינת ישראל הקרקע מכילה כמויות נכבדות של סידן ומגנזיום אשר הופכים את המים למים "קשים" ומייצרים אבנית. האבנית פוגעת בצנרת המים, במכשירי החשמל, בכביסה ואף בעור הגוף והפנים (יובש וגירודים), בנוסף האבנית המצטברת יוצרת פגמים אסטטים בכלים הסניטריים, בברזים ובמקלחונים. אקווה סופטנור הינו מרכך המים היחיד בעולם המונע ופותר את בעיית המים הקשים ללא שימוש בכימילים, ללא מלח ,ללא הוספה או הפחתה של מרכיבים במים וללא פגיעה באיכות המים לשתייה. בריאות ואיכות חיים בדיוק כמו בטבע. מליון התקנות בוצעו בארה"ב בשנה שחלפה.
 
האבנית שמצפה את גופי החימום גורמת לביזבוז מיותר של חשמל.
 
 הברזים וכל הכלים הסניטריים בבית ישמרו לאורך שנים ללא סתימות ואבנית במנגנונים.
 
 צנרת המים תישאר נקייה ללא סתימות הגורמים להפחתת הלחץ ולנזקי צנרת יקרים.
 
 כל מקלחת וחפיפה הופכת לחוויה ,העור נקי יותר, נעים יותר והשיער רך יותר.
 
 הכביסה רכה יותר, ומכונת הכביסה תאריך חיים.
 
הקומקום נקי יותר ללא משקעים ואבנית מיותרת.
 
 
מי מאיתנו לא נתקל בעבר בנזקי אבנית?
 
מספיק שהרתחתם מים בקומקום כדי להכין לעצמכם קפה ובטוח שראיתם כל מיני חתיכות שצפות להם בנינוחות בקרקעית הקומקום. לרוב הצבע של החתיכות היה לבן אפור ולמען האמת זה לא הדבר האסתטי ביותר לראות ועל אחת כמה וכמה לשתות. אבל נזקי אבנית לא מסתכמים כמובן רק באסתטיקה. נזקי אבנית גורמים למים להיות פחות נקיים, הם גם מצטברים על הקרקעית של גוף החימום שצורך יותר אנרגיה על מנת לחמם את המים, מה שמגביר את צריכת החשמל. נזקי אבנית מופיעים גם בשיניים שלנו ולא פעם אומר לנו רופא השיניים, שיש הצטברות שכבה של אבנית על השיניים. אבנית מכונה גם "מים קשים". על מנת לרכך את המים ולא ליצור את המשקעים מומלץ להשתמש במספר תכשירים כמו: מרכך מים, מרכך מים ללא מלח וכו'.
 
האם אנחנו צריכים להמשיך ולשתות מים עם אבנית? כמובן שלא! נזקי אבנית ידועים ומוכרים ויש כיום מגוון אפשרויות להתמודדות עם הבעיה. אחת מהן היא מערכת לטיהור מים ביתית, אשר מעניקה לכם את האפשרות ליהנות ממים נקיים מהברז שלכם. נזקי אבנית שכל כך התרגלנו אליהם ייעלמו ברגע שתשתמשו במרכך מים, שימנע את היווצרות משקעי האבנית והמים שבמקלחת ומי השתיה יהיו נקיים ללא אבנית וגם חשבונות החשמל יקטנו.