מרכך מים אקולוגי ®Ion ScaleBuster למניעת נזקי אבנית וקורוזיה.

מרכך מים אקולוגי - ללא מלח - ללא שטיפות - ללא תוספת כימיקלים, ללא תחזוקה שוטפת.
מרכך המים הירוק הנמכר ביותר בעולם.

לצפיה בסרטון המדגים את הוראות ההתקנה:
 
לצפיה בסרטון המדגים את פעולת השטיפה של המסנן המקדים:
 
 
4290 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
מסנן ללכלוך גס ראשוני
 
הובלה והתקנה
 
 
סה"כ מחיר לתוספות שנבחרו: 0 ₪
סה"כ מחיר למוצר כולל תוספות שנבחרו: 4290 ₪
 
 
דגם: מרכך מים אקולוגי ®Ion ScaleBuster
תשלומים: עד 12
 
לרכישה טלפונית חייג 1800-666-993 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

תיאור טכנולוגיה

אבנית היא ריכוז של סידן ומגנזיום שמגיעים למים שלנו ממקורות שונים בעיקר בספיגה של מים מבארות מים ומובילי מים עד הברז בבית.

האבנית גורמת לנזקים החל מהצטברות על גופי חימום בדוד שמש/חשמל, מכונת כביסה וסתימתם, סתימת צינורות מים, כתמי אבנית על ברזים וראשי טוש וכמובן פגיעה קשה בטעם המים, למים קשים בדרך כלל יש טעם לוואי תפל.

בניגוד למרככי מים מבוססי מלח אשר מונעים אבנית בדרך כימית, ובכך מוסיפים נתרן רב למים, אנו בחברת אקואה ספרינג גאים להציג טכנולוגיה מהפכנית (מוגנת פטנט), אשר אינה מבוססת טיפול כימי במים, אינה מוסיפה נתרן למים ואינה מצריכה טיפול חודשי שוטף.

ברגע שה-®Ion ScaleBuster מותקן במערכת מים, הסידן והמגנזיום מושקעים לחלקיקים מרחפים. ®Ion ScaleBuster הופך את האבנית הקיימת לחלקיקי אראגוניט, שהוא מבנה גבישי שאינו נצמד לכלום (דמוי טפלון) גם בחיבורי הפליז של צינורות פלסטיק. בעזרת אנודה מאבץ ®Ion ScaleBuster גם מספק הגנה נגד חלודה (קורוזיה).

 

איך זה עובד?

®Ion ScaleBuster הוא מרכך מים פיזי המעכב אבנית וקורוזיה. המכשיר האלקטרוסטטי משתמש במאפיינים הדיאלקטריים של הטפלון, החומרים המתכתיים של בנייתו בשילוב עם התנאים ההידראוליים הקיימים במהלך הפעולה כדי לאלץ את המשקעים של גבישי המוצקים במים, תהליך אשר הופך אותם לחלקיקים עם הדבקות מינימלית.

®Ion ScaleBuster מיושם במגוון תחומים: למגורים, תעשייתיים, מסחריים ועירוניים, כולל שימושי קצה בנקודת כניסה, ישנם מעל 300,000 התקנות של המערכת מסביב לעולם, ללא צורך בחשמל וללא מלחים.

המכשיר הוכח במעבדות, במערך מגוון של תנאי שטח ומספר לא מבוטל של התקנות מסחריות.

 

צורת הסידן הפחמתי שנוצרת על ידי המכשיר האלקטרוסטטי היא ארגוניט במקום קלציט. גבישי אראגוניט הם בעלי מבנה אורתורומבי (סוג מחט) במקום המבנה הטריגונלי (בדרך כלל מסוג בלוקים). האראגוניט יוצר משקעי אבנית רכים שניתנים להברשה בקלות מהמשטחים בניגוד לקלציט שיוצר משקעי אבנית קשים שקשה להסירם.

הסרת אבנית ממשטחי צינור ומחליף חום

 

איך קשיות נכנסת למים ואיך היא יוצאת שוב?

המרכיבים הדומיננטיים במבנה העל-מולקולרי של מי קרקע או מי מעיינות הם יוני סידן

(Ca+2) ומימן קרבונט (-HCO3) הנובעים מפירוק סידן פחמתי (CaCO3) לפי המשוואה הפשוטה הבאה:

קשיות המים עולה עם מספר היונים הללו.

 

יבואן רשמי בישראל:

https://scalebuster.com/distributors 

 
 
אולי יעניין אותך גם