מרככים למכונות קפה

מרככים Bestmax-BWT מיוחדים למכונות קפה וקומביסטימרים.
מעקף מובנה בראש המרכך המאפשר מיקס של מעט מים קשים
לקבלת איזון מושלם בין מים רכים למכונה, וקשיות מספקת לקפה. 
 
אז כבר נאמר שעל טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח, אבל מסתבר שאוהבי הקפה מסביב לעולם ובארץ פשוט מעריצים את המוצר המוצלח ביותר בעולם להגנה מפני אבנית למכונות קפה, למה הוא כזה מוצלח? כי הוא פשוט זוכה בכל שנה במבחן הבאריסטות העולמי כמוצר שמצד אחד מגן על המכונה בצורה הטובה ביותר, ומצד שני לא רק שלא פוגע בטעם הקפה כמו מוצרים אחרים, אלא פשוט משפר את טעם המים והקפה בהתאם.  
 
אז לכולם ברור שמים ללא מינרלים הם מים "שטוחים" שאין בהם עומק לטעם, וכתוצאה מכך הקפה יוצא "שטוח", ולא ממש טעים. מצד שני, יש צורך להגן על מכונת הקפה והמכלולים מהצטברות אבנית שמתגבשת מהמינרלים במים וכאן יש קונפליקט שצריך לפתור.  
 
אז האירופאים לא טועים, יש מוצר גרמני מבית BWT שנקרא Bestmax שיודע לתת מענה לקונפליקט הזה, מצד אחד לטפל באבנית, ומצד שני לא לשחרר למים טעמי לוואי מרירים או כימיקלים שונים, שמשפיעים על טעם המים. הטכנולוגיה היא טכנולוגיה חדשה יחסית אשר מייתרת את כל מכשירי האוסמוזה ההפוכה שבעבר היו נדרשים בכדי לתת הגנה על מכונות הקפה.  לאוסמוזה הפוכה יש מספר חסרונות, לא נרחיב עליהם כאן, אבל בגדול, זאת שיטה מאוד בזבזנית של מים, על כל ליטר מים שופכים 3 ליטר לביוב. כמו כן, האוסמוזה מנטרלת את רב המינרלים מהמים ואז מקבלים מים מזוקקים, וכמובן יש צורך בתחזוקה שוטפת שבועית.  
 
אז Bestmax הגדילו לעשות ויש להם פילטר מונע אבנית שלא מצריך תחזוקה שוטפת, מחליפים פעם בשנה ויש ראש שקט לכל השנה. יש אפילו פילטרים עם תוספת מגנזיום (Bestmax Premium) שזה המינרל הכי חשוב לבניית טעם עמוק ועשיר של קפה.  אז אם יש לכם מכונת קפה, מחיר הפילטר הוא כמה מאות שקלים בודדים (תלוי בגודל ובכמות המים והקפה הנצרכים) נשמח להתאים לכם את הפילטר המתאים לכם, שגם לכם המכונה תישמר לשנים רבות נקיה ומתפקדת, והכי חשוב על הדרך לקבל טעם קפה עמוק ועשיר כמו באריסטה אירופאי.  
 
אפילו חברת GROHE העולמית בחרה בפילטרים של Bestmax כמוצר הנבחר שלה למערכות המים שלה, לטיהור ושיפור איכות המים.
 
 
בין לקוחותינו שכבר נהנים מ Bestmax : 
קוקה קולה ישראל, מקדונלדס ישראל, נספרסו ישראל
 לוגו קוקה קולה לוגו מקדולנדס לוגו נספרסו